بازدید 1455

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

روابط عمومی رایتل با اهتمام نسبت به امر ارتباط با مردم، پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مخاطبان از طریق منابع رسمی خبری و نشریات، موفق به کسب عنوان برترین در بخش‌های تولید محتوای رسانه‌ای و انتشارات و تبلیغات این جشنواره شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 18 February 2024

کسب رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نخستین جشنواره ملی روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (امتداد)، موفق به کسب رتبه نخست در بخش‌های «تولید محتوای رسانه‌ای»، «انتشارات و تبلیغات» و مقام سوم در بخش‌ «عکس» شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، آئین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، «مهدی رضوی کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی تلاش برگزار شد.

در این مراسم از مهدی طالبی مدیرارشد واحد برند و ارتباطات شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان روابط عمومی برتر در سه بخش مذکور، بین دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر به‌عمل آمد.

متن تقدیرنامه به این شرح است:

« اینک که با به‌کارگیری هنر، مهارت و دانش خود در راه اعتلای اطلاع‌رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان، جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت‌ها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم، گام برمی‌دارید، ضمن اعلام مراتب قدردانی و تشکر خود از تلاش‌های بی‌وقفه و دلسوزانه جنابعالی، این لوح به پاس کسب مقام اول در بخش‌های «تولید محتوای رسانه‌ای»، «انتشارات و تبلیغات» و مقام سوم در بخش «عکس»، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(امتداد) تقدیم حضور پر مهرتان می‌گردد.
امید آن دارم که در پناه پروردگار بزرگ و منان، همواره در راستای اهداف متعالی و ماموریت‌های وزارتخانه کوشا باشیم و با روحیه‌ای با نشاط و سرزنده در ساماندهی امور روابط عمومی نقش‌آفرینی کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست